0316 - 344 336 info@lohrliften.nl

Service en onderhoud

Niet alleen produceren, repareren en moderniseren van liften behoort tot ons werk. Het onderhouden van liften door onze ervaren monteurs is zeker net zo belangrijk. Daarom stellen we in overleg met onze klanten onderhoudscontracten op. Wij kijken hierbij naar de soort componenten, het gebruik en de gebruiksomstandigheden van een lift. Door de juiste afspraken te maken, zorgen we ervoor dat liften probleemloos kunnen werken en voorkomen wij teleurstellingen achteraf.

Neem contact op

Wij maken in overleg meerjaren onderhoudsbegrotingen voor liften. Dit zijn prognoses van de te verwachten kosten aan de deze liften. De slijtage van liftonderdelen geeft vaak ruim van tevoren aan wanneer deze aan vervanging toe zijn. Door de slijtende onderdelen in een overzicht te plaatsen en daaraan de vervangkosten te koppelen, ontstaat een goed overzicht van het jaarlijks benodigde budget.

Om de beschikbaarheid van de liften zo hoog mogelijk te houden, worden vervangingen zoveel mogelijk geclusterd. Op deze manier wordt binnen een periode van 3, 4 of 5 jaar maar één modernisering aan een lift uitgevoerd. Hierdoor worden gebruikers zelden geconfronteerd met onverwachte stilstand van een lift.

Door deze aanpak worden storingen door slijtage evenals onvoorziene reparatiekosten tot een minimum beperkt. Gaandeweg blijft de conditie van de lift op niveau, of wordt deze zelfs verhoogd.

Voordelen:

  • Preventief vervangen van onderdelen, voorkomen van storingen en reparaties
  • Gepland aanpassen aan nieuwe normen of voorschriften
  • Verminderen van onderhoudskosten door onderhoudsvriendelijke materialen
  • Geringe overlast voor gebruikers
  • Uitstekend overzicht van noodzakelijke kosten
Overeenkomsten

Om liften optimaal te laten functioneren en om storingen te voorkomen, is onderhoud aan een lift essentieel. Wij adviseren over het onderhoudsplan dat het beste past bij een lift. In deverschillende onderhoudsovereenkomsten worden kosten en afspraken vastgelegd. Voor alle partijen is het dan duidelijk wat er verwacht kan worden. Duidelijkheid is voor ons het begin van alles.

Een klant kan kiezen tussen drie verschillende soorten onderhoudsovereenkomsten. Het aantal visites, de wijze van storingsopvolging en hoe het onderhoud wordt uitgevoerd, worden hierin benoemd. Het aantal visites wordt afgestemd op de toegepaste componenten, conditie, omgeving en het gebruik van een lift.

Naast onderhoud aan eigen liften, verzorgen wij ook het onderhoud aan liften die niet uit onze fabriek komen. Laat daarom de merknaam, die op een lift staat, geen belet zijn om na te vragen wat wij kunnen doen om deze lift in goede staat te houden of te krijgen.

In grote lijnen zijn de volgende overeenkomsten beschikbaar:

Tot wel 10 jaar garantie

Een snelle levering

24/7 bereikbaar

Copyright Lohr Liften 2022

Menu